Sommar känslor.

Hela dagen har solen lyst, så mysigt.
Det har varit lov, och börjar kunna gå i T-shirt ute.
Nån dag här till veckan tänkte jag gå ut och kika om det har kommit fram nå vackra vår blommor.
Man får mycket inspiration från andra, och det känns som att alla har fått fina blommer där dom bor förutom jag.
Fast jag har ju bara suttit instängd på mitt rum med datorn och trökat (för det mesta) så därför kanske jag inte har sätt några.
Aja, nu ska jag tagga inför skolan imorgon, suck -.-



I had a dream, that dream, I remember.
it's not a dream anymore, I have to believe it.
jag hade en dröm, den drömmen minns jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle du vilja rösta på min bild som jag tävlar med?

Du kan enkelt tjäna på det själv! Kika in här så får du veta mer!



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/04/10/7708160-nu-tankte-jag-muta-er/#kommentarer



Vill du inte göra som det står i inlägget räcker en röst. Jag blir glad bara du vill rösta!

2012-04-16 @ 16:33:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0