Svar på fråga.

Fråga: Vilket program använder du dig av att redigera bilderna dina i?

Svar: Photoscape v3.5
Det är ett super bra pogram om man inte vill ha allt för avancerat som tex. Photoshop.
Jag tycker det är lätt att förstå sig på, har ännu inte testat alla saker man kan göra men
det blir väl, aja jag rekomenderar det för er som vill ha ett program där du redigerar fina bilder
kan ändra effekter, beskära, lägga till text och massa mer.
Och föresten, det är ett gratis program som du kan ladda ner på datorn, sök bara på google
tex. "photoscape downlaod free"
eller något sådant så kommer der säkert upp nå bra.

Ibland kan det hända att jag redigerar lite i Picasa3 eller vanlga Paint.
Men det är inte ofta.


Ps. Ni får fråga så mycket ni vill, jag älskar att få kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0