Helgen ♥

Jag har haft det super mysigt hela veckan, varit med kristoffer Tisdag-Fredag..
På fredag kväll kom Anna till mig, sen så hade hon jag och kristoffer lite fredags mys!
Vi kollade på skräckfilm och åt godis, sedan gick vi på en mysig promenad, fast jag va
mest rädd efter att vi såg filmen!
Aja, sen sov Anna hos mig tills på lördagen, då gick vi ner till angeltävlingen som va på ygssjön.
När vi kom dit gick vi såklart till Kristoffer och Sebastian för vi skulle typ va med dom där.
Sen efter anglingen drog vi hemmåt och då pratade vi om att vi skulle sova hos Tove och det fick vi.
Då hade vi massa mys och så, Tack alla för en mysig vecka.

Bjuder på en radnom bild, som jag satt och redigerade lite nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0