Grymma tjejer!

Alla fem tjejerna är så otroligt härliga!!
Dom lägger ner så mycket tid på sina bloggar och dom lyckas verkligen!
Kandylandy:
Hon är en tjej som verkligen är sig själv, hennes fantasi bara rullar på.
Jag läser hennes blogg väldigt ofta och man tröttnar aldrig!
Mycket lila i designen och det gillas!
Det är härligt med färger.
Hofh:
WOW, säger jag bara.
En blogg som är otroligt fantasifull.
Hon e otroligt fin och hennes blogg och jäkligt fin också.
Läser blogger dag in och dag ut typ.
Den e otroligt bra!
Caty:
Shiiiit vilken tjej!
Otroligt grym klädsmak, och hennes garderob e amazing!!
Hon e verkligen sig själv och det är de som gör henne till den hon är.
Och det är när man är sig själv som det är kul att läsa bloggen, tex hennes!!
Caty är otrolig fin också, hon e så cool!
Keela:
Varje dag klickar jag in på hennes blogg flera gånger!
verkligen ALLA färger finns med, otroligt härligt.
Hon e jämt glad och alltid fin!
När man klickar in på hennes blogg f inns det alltid nya inlägg och alla inlägg är alltid lika intressanta!
Det här är en blogg ni bör följa om ni vill bli en bättre person (som jag)
Epicfaiil:
Jaa vad ska man säga, alla dom här bloggarna är lika GRYMMA!!!
så jag har sagt nästan allt.
Så himla mycket fantasi, jag gillar när det är mycket färger och mycket personligt!
alltså att man är sug själv och verkligen bjuder på sig själv!!
Epiicfaiil, hon är också otrolig fin som alla dom andra, och man blir så glad av att läsa bloggen!

KICK BACK PACK!!!!
SÅ AWESOME!!!

Alla dom har otroligt mycket läsare, och vad kan det beror på..
Jo deras bloggar e helt enkelt bäst!
Jag läser alla bloggar väldigt ofta, och jag har lagt till deras bloggar som en app på min iphone.

Aja nu tycker jag ni blorde läsa och följa alla bloggar för dom e grym, som jag sagt tidigare.
Nu tänkte jag "bjuda" på en varsin blid på dom eftersom jag tycker dom e så fin!

"SLUMPADE BILDER"

Keela Hofh Caty KandyLandy EpicFaiil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0