Jag älskar dig!

Allt började några veckor innan vi blev tillsammans. Vi åkte samma buss och gick i samma skola. Och jag var jävligt kär i Sandra men jag vågade inte säga att jag gillade henne för jag trodde inte att hon gillade mig. Så jag försökte låta det vara men det gick inte för att jag gillade henne så himla mycket! Men ungefär två veckor innan vi blev tillsammans fick jag ett sms. Jag visste inte vem det var ifrån så jag frågade vem det var och då svarade hon att det var Sandra. Jag blev jätte glad att Sandra hade börjat skriva med mig men jag vågade fortfarande inte säga att jag gillade henne. Men en dag började Sandra skicka hjärtan till mig och då skickade jag det till henne också! Och det blev fler eftersom. Sen en dag 12 Oktober 2011 hände det bästa i hela mitt liv!! Jag och Sandra blev tillsammans! Hon är den bästa flickvännen man kan ha! Hon ställer alltid upp för en när man behöver prata och hon betyder så jävla mycket för mig!! Vi har varit tillsammans i fem månader nu och jag ville bara att du skulle veta att jag älskar dig mer än något annat !

Sandra jag kommer alltid finnas där för dig och inget kommer få komma imellan oss!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Otroligt fint & gulligt skrivet av dig Kristoffer!

2012-03-14 @ 20:52:33
URL: http://ceciliadahlin.blogg.se/
Postat av: anna

:') ♥

2012-03-14 @ 20:56:11
URL: http://annastinajohanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulligull Kristoffer, kan ju säga att hon älskar dig lika mycket tillbaka ! Glöm aldrig det för ni är finaste paret jag sett!

Båda ni är två av mina bästa vänner älskar er otroligt mycket!

2012-03-15 @ 18:41:42
Postat av: molly

Varför ska ni vara så jävla gulliga hela tiden! BLIR AVUNDSJUK!

2012-03-15 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0