Bilden säger allt, jag är en Iphone nörd.

Hey, dagen började med SKOLA..
Efter det åkte jag hem, åt mat och förberedde mig inför match.
Matchen va tuff, mycket skador (på mig) nerå men jag haft ont i ryggen förut och då fick jag lite där, sen så blev jag stämplad typ och blev träffad på en närv eller något sådant, gjorde så jävla ont så jag måste hoppa ut från plan, efter en stund gick det över och jag kunde spela igen.

Matchen slutade med en vinst på 9-4, grymt!
Och sen stacka jag hem och duschade, och nu är jag blå på foten och det gör ont!
Smärtan kom tillbaka.


Iallafall så är jag pigg och fräsch och laddar om för skola i morgon, och nej.
Jag är inte på humör för skola, jag vill sova, sova, sova och sova!
Inte bara sova som jag vill, utan jag vill sola och bli brun också, tänk er att ha världens fin väder och lägga sig i solstolen och bara blunda och kanske slumra till som jag brukar göra.

Nu blev det mycket text, så jag avslutar med ett litet godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0