Påsar under ögonen..


Idag va jag och Anna ute och knäppte kort, lyckades faktiskt få några bra bilder på oss här är en.
Den blev fin bara det att jag har påsar under ögonen och dom gillar jag inte!

Och ja, Jag föddes med sne näsa det är därför den är det.
Men det skiter jag i för jag är åtminstånde mig själv och det är jag glad för.
visst, vissa av er kanske inte tycker det men jag känner som jag känner.

Bara för att jag har sne näsa så opererar jag inte den rak för att varan fin, jag visar inte mina bröst på alla bilder för att få många "like" på en bild på Facebook.
Jag sminkar inte ihjäl mig för att se snygg ut för man kan faktiskt vara snygg utan smink..
Va dig själv bara!!!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Kanske en konstig fråga, men vad är din favoritmaträtt? :) Jag skulle behöva lite tips på nya goda maträtter :) Kramar!



Ps. Förresten gör jag gärna bloglovinbyte om du är intresserad av sånt :) I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/#sv/blog/2681438/sannalitensse?&_suid=133828586029308327248326288528 Lägg till mig och säg vilken följare du blev och skicka DIN länk så lägger jag till dig :)

2012-05-29 @ 23:06:49
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Sofia

Kul att du är med :D allt bra?

2012-05-30 @ 14:20:30
URL: http://byfia.com
Postat av: Anonym

Jag håller med dig! Man ska inte behöva sminka sig massor och allt sådant. Andra personer ska gilla en för den man är inte för den man vill vara!

Hoppas att allt är bra med dig och att du har haft en bra lillördag! :)

2012-05-30 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0