Sååå snyggt, och sååå bara MITT!



Igår kom mina efterlängtade kläder!
Verkligen ÄLSKAR dom!
Fast inte mer är Kristoffer ♥

Och jag har äntligen internet igen, jag och utan data går bara inte ihop. Fast om inte Iphonen fanns skulle jag absolut dö, nä det skulle jag inte men jag skulle få panik.
Fast visst, om inte Fb eller "blogg" fanns så skulle jag npg klara mig för det är nästan bara det jag gör om dagarna allafall om jag bara är hemma.

Shit the same, vi hade match idag allafall vi vann med 6-2 fast efter halva "förstahalvlek" så vred jag till knät och sedan landade på den.. så nu haltar jag och det gör ont när jag går. hoppas det går över bara.

Kommentarer
Postat av: johanna

sånna shorts har jag också! dom är asnice! :D

2012-06-07 @ 15:05:22
URL: http://johannawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0