Wiiiehoo vilken bra blogg jag har!!!!!

Och nej!
Min blogg är värdelös att läsa, menar det verkligen också.
Men det skiter jag i för jag har nämligen en till och den har jag haft ett tag. Det är en fotoblogg som jag driver tillsammans med Anna Johansson.
Vissa av er kanske läser hennes, så ni vet vem hon är.
Iallafall så blir de tinte mycket bloggning här, kanske inte blir ett dugg för jag älskar att knäppa kort och dom bilder jag tar vill jag dela med mig med andra så ni får se hur jag är.
Och därför vill man ju ha lite läsare som ser mina fotografier och då tycker jag att det är bättre att lägga upp dom i en fotoblogg som jag också har med en annan som älskar att fota.

Så det är mycket bättre om ni kikar in på fotobloggen och följer den.
Klicka då på denna bild för att komma till våran blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0